Brändid

in english

Henge

Brändi lugu

HENGE on edukas lugu noorest ettevõttest, mis muutis disainimaailmas materjalide otsimise oma kaubamärgiks. Projekt ärkas ellu tänu asutaja Paolo Tormena soovile uurida teemasid, mis on seotud tema kirega materjalide ja hinnalise viimistluse, erakordsete mõõtmete ja kombinatsioonide vastu. Projekt laienes vaid mõne aastaga ja HENGE`st sai rahvusvahelise disaini juhtiv tegija.
Koos loominguliste kaaslastega, Massimo Castagna`ga – arhitekt ja kaubamärgi kunstiline juht ja arhitekt Isabella Genovese`ga – suutsid nad kujundada visiooni, mis käsitleb omapäraseid esteetilisi vajadusi kuni loominguni välja. See on HENGE brändi jaoks ainulaadne ja eksimatu stiil.

Soov katsetada ja luua uusi elemente on viinud HENGE koostöösse Ugo Cacciatoriga, ehte- ja kaasaegse elustiilidisaineriga. See on omakorda andnud elu paljudele eksimatutele toodetele, mis hõlmavad HENGE kaubamärgi DNA-d.

Erilised omadused ja stiil

HENGE disain paistab silma tänu julgele ja lineaarsele märgistusele, mis kehtestab end kaasaegse rafineerituse ja elegantsi paradigmana. HENGE kogu looming on määratud saama peategelasteks, näidates tugevat isiksust ning ületades trendide ja moe ähmasust.
HENGE moto on see, et millega me kõik otsustame elada, on palju enamat kui lihtsalt mööbliese, see on reisikaaslane, sest kui see on meie kodudes, saadab see meid meie teekonnal läbi elu, luues meiega tõelise ja isikliku suhte, peegeldades meie elu.

Henge kataloog