Brändi lugu
1980. aastal Francesco Miari poolt loodud Biba Salotti on Itaalia ettevõte, mis toodab diivaneid, voodeid ja diivanvoodeid. Iga toode sünnib originaalse disaini alusel, mida arendatakse kirglikult ja toodetakse väga kõrgete kvaliteedistandardite järgi.
Biba Salotti peab uurimis- ja katsetustegevust strateegiliselt oluliseks ettevõtte arengupoliitikas. Selleks kasutatakse ettevõtte sisest uurimiskeskust koostöös disainer arhitekt Danilo Bonfantiga.
Biba Salotti tooted valmistatakse ettevõtte peakorteris Parmas, Itaalias. Ettevõte hõlmab 23000 ruutmeetri suurust ala, millest 10000 ruutmeetrit on kasutusel tootmiseks. Kogu tootmistsükkel toimub ettevõtte sees. Nii tagab Biba Salotti, et nende tooted on 100% valmistatud Itaalias.
Biba Salotti strateegiline tugevus põhineb rahvusvahelisel ettevõtlusnägemusel, mis algab kindlalt kinnistunud pereettevõtlusest. Biba Salotti on bränd, mis on tuntud Euroopas, Ameerikas ning Lähis-Idas ja Aasias.
Erilised omadused ja stiil
Iga toode on sündinud originaalsusega ja on väljatöötatud kirega ning on toodetud kõrgeima kvaliteedistandardiga. Iga mööbliese on valmistatud käsitööna. Kasutades ainult parimaid materjale, sealhulgas kvaliteetseid kangaid ja polstreid, tagab Biba Salotti, et nende mööbel on mitte ainult ilus, vaid ka vastupidav ja mugav.
Biba Salotti valib tootmiseks kõrgekvaliteedilise puidu, teades selle väärtusliku materjali absoluutset väärtust. Ettevõte püüab tootmistsükli jooksul puidu kasutust ratsionaliseerida, kasutades koostööpartnereid, kes kontrollivad puidu päritolu metsadest, kus toimub kontrollitud raie, et mitte kahjustada metsavaru.
Biba Salotti pehmete mööbliesemete struktuur on kaetud erineva tihedusega materjalidega, mis on valitud vastavalt nende kasutuskohale, arvestades inimeste selgroo vajadusi, et vältida ebaõigeid asendeid ja mitte kahjustada lihaseid, liigeseid ega sidemeid.
Iga kollektsioonis esinev materjal on läbinud testid, mis määravad ja tagavad nende kvaliteedi, vastupidavuse ja kulumiskindluse omadused.